=?x-unknown?Q?[software-liber]_Re:_S_-i_scoatem_=EEn_fa___pe_cei_care?= =?x-unknown?Q?_ajut_?=

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 12 18:13:40 EET 2009

Salut,
În data de Lu, 12-01-2009 la 10:24 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> În privința traducerilor, am putea să-i culegem de pe internet pe cei
> care traduc diverse programe, în stilul cum o face ohloh.net (
> http://www.ohloh.net/accounts/alexxed/positions ) sau de pe google:
> http://www.google.ro/search?hl=ro&q=alexxed+%22Last-Translator%3A%22 .
>
> Chiar și o simplă listă, dar ceva mai vizibilă decât cea de pe i18n.ro .
>
> Nu e vorba de un efort duplicat, pe i18n.ro lista aceea e cu scopul de
> a-i contacta pe cei care se ocupă de traduceri.
>
> Eu mă refer la toți care au tradus, chiar dacă nu mai traduc.

> [...]

Stas zicea că vrea să facă ceva hackers.softwareliber.ro, o rețea
socială / director cu persoane din România.

Această idee se înscrie în categoria „Fabricat în România”... dar nici
faza asta nu a prins (poate că nu am știu noi să o facem utilă).

Spor!

--
Adi Roiban