[software-liber] Re: � ajut

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Ian 12 18:24:55 EET 2009

Adi Roiban wrote:

> Stas zicea că vrea să facă ceva hackers.softwareliber.ro, o rețea
> socială / director cu persoane din România.
>
> Această idee se înscrie în categoria „Fabricat în România”... dar nici
> faza asta nu a prins (poate că nu am știu noi să o facem utilă).

O asemenea retea sociala/director se poate lovi de doua impedimente:
- exita printre noi citiva care nu sint confortabili cu publicarea
datelor personale, chiar folosesc pseudonime pe listele de mail;
- fiecare dintre noi este deja inscris in atit de multe retele sociale
cit a suportat si va avea reactia: inca una in care sa ma inscriu?

Poate ar fi o solutie mai atragatoare crearea unui grup in cadrul unei
(unor) retele sociale deja existente, gen linkedin.