[software-liber] Re: � ajut

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 12 19:02:55 EET 2009

În data de 12 ianuarie 2009, 18:24, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a
scris:

> O asemenea retea sociala/director se poate lovi de doua impedimente:
> - exita printre noi citiva care nu sint confortabili cu publicarea datelor
> personale, chiar folosesc pseudonime pe listele de mail;
> - fiecare dintre noi este deja inscris in atit de multe retele sociale cit
> a suportat si va avea reactia: inca una in care sa ma inscriu?
>
> Poate ar fi o solutie mai atragatoare crearea unui grup in cadrul unei
> (unor) retele sociale deja existente, gen linkedin.

Chestia asta nu-mi place mie, să depindem de alții. Eu ziceam doar de un
simplu director, nu o rețea socială, cu legături între persoane.
Nicu zice bine ce zice, dar noi n-am publica date persoanele, ci doar numele
sau pseudonimul și ce anume face sau a făcut persoana, asta mă interesează
pe mine.
N-am publica mai multe date decât am găsi cu google.