Re: [software-liber] Re: S -i scoatem în fa pe cei care ajut

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Lun Ian 12 19:20:31 EET 2009

Proiectul ramane valabil.
Acum ca a fost in sfarsit relansat softwareliber, avem si vector nu
doar energie, asa ca vor merge lucrurile mai strung!
:)

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/