[software-liber] Re: � ajut

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Lun Ian 12 22:08:28 EET 2009

În data de 12 ianuarie 2009, 19:02, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> Chestia asta nu-mi place mie, să depindem de alții. Eu ziceam doar de un
> simplu director, nu o rețea socială, cu legături între persoane.
> Nicu zice bine ce zice, dar noi n-am publica date persoanele, ci doar numele
> sau pseudonimul și ce anume face sau a făcut persoana, asta mă interesează
> pe mine.
> N-am publica mai multe date decât am găsi cu google.

Am avut și eu propunerea de a avea o listă de oameni și chestiile
legate de ei pentru ca cei ce intră pe site să aibă o idee generală
cu cine au de lucru. Până la urmă tot la oameni se ajunge și
atunci e bine să se spună ceva despre ei. Un exemplu poate servi
acest link: http://humanized.com/about/

--
:wq