[software-liber] Re: � ajut

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 12 22:37:37 EET 2009

În data de 12 ianuarie 2009, 22:08, Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com> a scris:

> În data de 12 ianuarie 2009, 19:02, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
>
> Am avut și eu propunerea de a avea o listă de oameni și chestiile
> legate de ei pentru ca cei ce intră pe site să aibă o idee generală
> cu cine au de lucru. Până la urmă tot la oameni se ajunge și
> atunci e bine să se spună ceva despre ei. Un exemplu poate servi
> acest link: http://humanized.com/about/

Vor fi ceva mai mulți bănuiesc. Dacă iau de exemplu un fișier gettext
din gnome, la traducere apar în general între 3 și 5 persoane la
istoric. Eu zic să-i trecem pe toți. Este un mod de a recunoaște
efortul cuiva și un mod de a aduce înapoi oi rătăcite. Mulți traduc
fugar, văd într-un moment că nu bagă nimeni în seamă munca lor și
părăsesc procesul.