[software-liber] Re: � ajut

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Lun Ian 12 23:45:18 EET 2009

În data de 12 ianuarie 2009, 22:37, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> Vor fi ceva mai mulți bănuiesc. Dacă iau de exemplu un fișier gettext
> din gnome, la traducere apar în general între 3 și 5 persoane la
> istoric. Eu zic să-i trecem pe toți. Este un mod de a recunoaște
> efortul cuiva și un mod de a aduce înapoi oi rătăcite. Mulți traduc
> fugar, văd într-un moment că nu bagă nimeni în seamă munca lor și
> părăsesc procesul.

Dar nici trecerea in listă a tuturor one-liners nu e o soluție. Fiecare din
listă trebuie să fie cunoscut personal cel puțin de câțiva membri GSL.
Dealtfel, ne trezim cu cincizeci de oameni dintre care doar vreo șapte
contribuie real la GSL.

--
:wq