[software-liber] [OFFTOPIC] Laptop Asus N10J-HV010

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Ian 16 16:10:40 EET 2009

Bună ziua,

Iertați offtopic-ul, dar:

Aș dori să cumpăr un laptop Asus N10J-HV010, pe care aș vrea să instalez Linux
(dacă se poate, o distribuție fără drivere proprietare). În mod normal, folosesc
Fedora. Mă gândesc la modelul ăsta fiindcă-i mai „dotat” decât eeePC, dar cu
aceeași portabilitate...

Știe cineva detalii despre el? Merge sub Linux? Sunt limitări, componente care
nu merg sub Linux, alte minusuri? Fiabilitate (inclusiv mecanică)? Îmi puteți
recomanda alt model, echivalent (la un preț care să nu depășească 2500 RON)?

Mulțumesc mult,
Răzvan