[software-liber] [OFFTOPIC] Laptop Asus N10J-HV010

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 16 17:54:53 EET 2009

Salut,
am o mare rugaminte pentru toti ce doresc sau gandesc sa mai trimita
anunturi, intrebari de suport si compatibilitate sau alte intrebari ce
nu tin de ocupatia exclusiva atat a acestui grup cat si a acestei liste
de discutii (explicata foarte clar la http://softwareliber.ro/despre/ ),
renuntati la acele idei si anunturi pentru ca din punctul meu de vedere
nu va vor reprezenta pozitiv deloc pe aceasta lista de discutii.

Va multumesc anticipat.

P.S.: Razvan, sfatul meu ar fi sa dai o cautare in google pentru
laptop-uri suportate de linux (un eventual raspuns ar fi:
https://wiki.ubuntu.com/LaptopTestingTeam ), sau sa mergi direct pe un
forum al distributiei pe care doresti sa o adopti (ex.:
http://forum.ubuntu.ro). Nu am nimic impotriva sa intrebi, doar ca toate
la locul lor, si aici nu era locul unor astfel de discutii.
Bafta!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/