[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Laptop Asus N10J-HV010

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Ian 16 17:55:09 EET 2009

În data de 16 ianuarie 2009, 16:10, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a
scris:

> Bună ziua,
>
> Iertați offtopic-ul, dar:
>
> Aș dori să cumpăr un laptop Asus N10J-HV010, pe care aș vrea să instalez
> Linux (dacă se poate, o distribuție fără drivere proprietare). În mod
> normal, folosesc Fedora. Mă gândesc la modelul ăsta fiindcă-i mai „dotat"
> decât eeePC, dar cu aceeași portabilitate...
>

> Știe cineva detalii despre el? Merge sub Linux? Sunt limitări, componente
> care nu merg sub Linux, alte minusuri? Fiabilitate (inclusiv mecanică)? Îmi
> puteți recomanda alt model, echivalent (la un preț care să nu depășească
> [...]
Mai bine îl aștepți pe ăsta:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF06a/321957-321957-64295-3841267-306995-3872994.html

Dacă nu vrei să aștepți, mai bine te uiți la ăsta:
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Notebook/Products_Spec.aspx?ProductID=2835(cel
cu rezoluția de 1280x768).

Sau mai bine aștepți în general, vor apărea multe cu capabilități mai
interesante.

Sunt multe articole pe internet despre Linux și modelul asta, de exemplu:
http://www.linlap.com/wiki/asus+n10j