[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Laptop Asus N10J-HV010

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 16 18:01:39 EET 2009

On Fri, 2009-01-16 at 17:57 +0200, Alexandru Szasz wrote:

Alex, nu zic ca nu ar avea tangente subiectul deschis, doar ca existe
liste de discutii mult mai generale unde se putea intreba, iar de
forumuri in general tac.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/