[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Laptop Asus N10J-HV010

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 16 18:10:14 EET 2009

Oricum, exista listele cjlug, fsf (daca mai tin minte) si
admin la softwareliber.ro

Deci sa mergem pe cjlug daca mai ii ceva.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/