[software-liber] Re: Suport de limba romn pentru Asus EeePC

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 26 12:28:23 EET 2009

În data de 26 ianuarie 2009, 11:27, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a
scris:

> Bună ziua,
>

> O întrebare:
>
> De curând, am lucrat cu un Asus EeePC pe Linux. Am fost surprins să aflu
> că, deși sistemul oferă suport pentru foarte multe limbi și tastaturi, cel
> pentru limba română lipsește. Chiar și bulgara a fost adăugată, printr-un
> update recent... :-(
>
> Distribuția cu care vine laptopul este Xandros Linux (
> http://www.xandros.com/), bazată pe Debian.
>
> Întrebarea mea ar fi dacă noi putem face ceva ca să introducem suport
> *corect* de limba română pe EeePC, similar cu cel din Fedora 10.

Păi se trage din Debian, acolo ar trebui să fie problema bănuiesc.
Care e primul Debian care are suportul complet pentru limba română ?