[software-liber] Re: senat.ro

Lun Ian 26 16:42:47 EET 2009

 Grupul pentru software liber din Italia se pare ca duce si el o lupta
pe tema asta
Ar fi bun un statut juridic altfel nu stiu cum ne-am putea implica mai mult.
Poate mozilla-ro sa atraga atentia ca 30%+ de alegatori sunt lasati sa
se uite la stele,
asta in cazul in care senatul romaniei chiar face ceva demn de
urmarit. I bet not ...

http://www.osor.eu/news/it-open-standards-the-best-option-for-e-government-plan