[software-liber] Re: senat.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 26 17:00:36 EET 2009

În data de 26 ianuarie 2009, 16:42, Rus-Rebreanu Alin-Florin <
netblock la gmail.com> a scris:

>  Grupul pentru software liber din Italia se pare ca duce si el o lupta
> pe tema asta
> Ar fi bun un statut juridic altfel nu stiu cum ne-am putea implica mai
> mult.
> Poate mozilla-ro sa atraga atentia ca 30%+ de alegatori sunt lasati sa
> se uite la stele,
> asta in cazul in care senatul romaniei chiar face ceva demn de
> urmarit. I bet not ...

Eu întreb aici dacă a contactat cineva pe cineva de pe acolo ca să nu avem
eforturi disparate și să nu mai stau și eu să aștept după un răspuns de la
adresa webmaster la senat.ro care din viața mea online sună a o adresă pe care
n-o citește nimeni.