[software-liber] Re: senat.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Ian 26 17:27:32 EET 2009

2009/1/26 Goga Aurelian Liviu <liviu la goga.ro>

> Se poate face o plangere la Consiliul National pentru Combaterea
> Discriminarii. Este un caz clar de discriminare si in acelasi timp se
> poate face o plangere si o notificare la parlament, senat, MCTI.

Asta e problema: "se poate face"... teoretic se pot face multe. Sunt cai
legale si birocratice pentru a rezolva in timp mult
si cu pretul nervilor multe probleme. Face cineva asta?

Dar cea mai simpla solutie din punctul meu de vedere e sa fac cunoscut pe
cat se poate, pana ajunge informatia la cineva
care chiar poate contacta pe cei in cauza fara riscul de a-i ajunge mesajul
intr-un colt uitat de un server.

Avem internet, sa-l folosim. Daca ramanem la metodele clasice, vom avea
rezultate clasice.

Jani