[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

ghrt ghrt la dial.kappa.ro
Mar Ian 27 02:49:23 EET 2009

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Salutare,
>
> Nu știu câtă lume știe dar o GRĂMADA de documente oficiale nu respectă
> legea mai sus menționată
>
> http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_codificarea_standardizata_caractere_electronice.php
>
> Pe scurt: nu scri cu diacritice în documente oficiale. Pac 3000RON -
> 5000RON
>
> Am studiat o serie de instituții publice de la mine din județ și legea
> asta e călcată în picioare în stil mare.
>
> Întrebare: Unde se pot face sesizări, pentru că așa cum spunea și
> Alexandru Szasz webmaster@?.ro cred că merge în /dev/null

Scuze, dar asta e o mentalitate de pensionari reclamagii. Sunt o gramada
de oameni prin institutiile astea care de abia stiu sa isi faca treaba
la calculator si nu este vina lor, nimeni nu este perfect. Cat timp nu
se fac cursuri pentru asta nu ai ce sa le reprosezi. Mie imi suna ca in
aia, cu baba care se piaptana.