[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Mar Ian 27 03:02:30 EET 2009

Iertată îmi fie mentalitatea de pensionar reclamagiu.

Dar mă scoate din sărite că stau 3 ore la un ghișeu unde am de stat 5
minute pentru că cineva nu știe bate în taste, că nu are chef să
învețe, că nu se fac concursuri pentru locuri, că în România suntem
obișnuiți să nu dăm doi lei pe dezvoltare personală, că trebuie să iși
bea cafeaua.

Era o vorbă pe vremuri: "Dacă ești prost, stai acasă!"

Până acum o spun cu mâna pe inimă că nu am întâlnit un om plătit de
stat care să își facă datoria. Trebuie să știe de responsabilitate.
Pentru asta eu trebuie să indur toți deștepții aștia în fiecare zi.

E lege, nu e vina mea, nu am pus-o eu, nu am pretenția să ma ierte
statul când greșesc dar nici eu nu o să iert.

Spor

--
*NOTĂ:* Eventualele fișiere .odt, .ods, .odp, .odb, etc. atașate acestui
mesaj sunt documente în *noul format ISO OpenDocument (ISO/IEC