[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 27 03:33:29 EET 2009

On Tue, 2009-01-27 at 02:49 +0200, ghrt wrote:

> Scuze, dar asta e o mentalitate de pensionari reclamagii. Sunt o gramada
> de oameni prin institutiile astea care de abia stiu sa isi faca treaba
> la calculator si nu este vina lor, nimeni nu este perfect. Cat timp nu
> se fac cursuri pentru asta nu ai ce sa le reprosezi. Mie imi suna ca in
> aia, cu baba care se piaptana.

ghrt,
daca ar fi sa asteptam cu totii cursurile lu' whatever, atunci de ce mi
se tot cere la faculta sa invat tat bullshit-ul? Fii sigur ca majoritate
colegilor mei habar nu au de legea respectiva (care sigur o sa iasa cu
diplome =]), ba chiar acea majoritate nici nu cred ca o si aplica deja
pe invers fiind angajati pe undeva.

Deci tot respectul, insa legea-i lege :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/