[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 27 03:54:43 EET 2009

On Tue, 2009-01-27 at 03:48 +0200, ghrt wrote:

> Nu te inteleg. Au absolvit o facultate, stiu sa puna diacritice dar nu o
> fac de ai draq?

Bine zici ca nu ai inteles! Daca tot termini faculta aia, la ce iti mai
tre cursuri? Ha? De bullshit e plina faculta, si tati ies ingineri, si
ce folos ca tre sa le explici dupa care-i diferenta intre virgulita si
sedila si lipsa ambelor... :-/

E bine ca acu macar vor plati de varaza ce is...

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/