[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Mar Ian 27 04:17:44 EET 2009

Adevăru' ii că mailul trebuia sa ajungă pe altă listă de discuție însă
m-au luat mâinile pe dinainte. Și după am zis că poate aceleași
răspunsuri le primesc și aici.

Eu îs foarte calm de felul meu și chiar n-am nimic de câștigat, dar e
chestie de principiu: dacă legea e proastă - schimb-o! Dacă legea e
lege, să fie pentru toată lumea. Nu m-am apucat de studiat toate
legile din România (deși la câte cărți de drept am prin casă aș putea)
de dragul de a "arde" statul, pur și simplu am dat peste.

Poți să dormi liniștit ca nu m-am pornit pe funcționarul de la X.
Statul/Instituția e de vina :
 - ori legea e proastă
 - ori funcționarul angajat de el e prost
 - ori pe funcționar nu îl supraveghează nimeni
 - ori hai să nu consultăm un jurist când aruncăm cu documente oficiale
 - că nu au tastaturi românești nu e vina mea, și nu e motiv să te
faci că plouă.

Eu unul sunt convins că nu aș fi avut 4 clase terminate dacă nu
învățam să scriu corect în cadrul instituției de învățământ.
Don't get me wrong, cu Stas pot să bag și să scot, să scriu câte o
cifră după fiecare două litere da la școală însemna bai mare :)

Ști cum e, dacă vrei să nu te arzi, ori nu lucrezi lângă un furnal ori
îți iei măsuri de protecție. Nu înteleg de ce vrei să mă faci să mă
simt vinovat pentru simplu fapt că zic să se respecte o lege ori să o
schimbe. Nu e de parcă legea a aparut ieri, azi mâine se fac 3 ani,
te-ai aștepta ca un om fară deficiențe să reușească să învețe să scrie
5 caractere în plus. Dacă nu părerea mea e ignorant sau incompetent și
trebuie făcut ceva în privința asta.

Eu zic că dacă nu poți face cumva să răspunzi la întrebarea inițiala
mai bine o lasăm baltă

Spor

--
*NOTĂ:* Eventualele fișiere .odt, .ods, .odp, .odb, etc. atașate acestui
mesaj sunt documente în *noul format ISO OpenDocument (ISO/IEC