[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Ian 27 08:36:35 EET 2009

ghrt wrote:

> Nu te inteleg. Au absolvit o facultate, stiu sa puna diacritice dar nu o
> fac de ai draq?

Salut,

FIX de-ai draq !  ;-)

Îți pot spune chestia asta din experiența proprie, din rețeaua (relativ
mare și multilocație) pe care-o administrez.

Toți userii mei au suport 100% corect de diacritice pe XP-urile lor
(driverul lui Cristi Secară + fonturi cu virgulițe + setările de
tastatură deja făcute).  Am explicat detaliat multor utilizatori cum se
face, le-am pus pe desktop chiar și o poză cu layout-ul tastaturii
românești (versiunea secondary, ca să nu trebuiască să țină minte nici
un fel de combinații pe o tastatură americană).

Pur și simplu, dacă șeful sau nevoia nu-i *silesc* să folosească
diacritice, nu o fac.

E adevărat, firma mea e privată, documentele care se produc sunt, în
majoritate, de uz intern sau comercial (privat-privat).

Numai bine,
Răzvan