[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Adrian C. chiorescu la yahoo.com
Mar Ian 27 12:48:01 EET 2009

Nu ştiam că există chiar lege în domeniul ăsta.
Aţi putea să îmi spuneţi şi care e legea sau ordinul care spune că se folosesc virguliţe în loc de sedile ?

________________________________
De la: Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>
Către: software-liber la googlegroups.com
Trimis: Marţi, 27 Ianuarie 2009 11:00:50
Subiect: [software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Răul e deja făcut, multe persoane scriu fără diacritice. Nu merge cu
legea pentru că nu există destui oameni care să știe s-o aplice. Nu
merge cu educația pentru că deja există generația de profesori care nu
scriu cu diacritice. Ar merge cu păcăleala. Să faci o campanie de pe
urmă căreia să rezulte că este la modă să scrii cu diacritice. Sau să
convingi câte un om pe rând. De când am început diacritice.ro asta
fac, câte un om pe rând. De fapt de aia a apărut saitul pentru că
trebuia să repet aceiași pași și pentru că aranjamentul primar e
imposibil de popularizat în rândul celor mai tineri care folosesc cel
puțin două tastaturi, așa că nu se pot obișnui cu un alt aranjament.

Convingeți și voi câte un om pe rând, dar în primul rând scrieți voi
cu diacritice.

http://mail.yahoo.com