[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Adrian C. chiorescu la yahoo.com
Mar Ian 27 13:26:12 EET 2009

Asta am văzut, nr. din titlu, am şi citit, dar în textul ăla nu  zice nimic de virgule în loc de sedile.
Mă refeream la un act ceva care specifică faptul că se folosesc virgulele şi nu sedilele. Scria acolo în final ca se va emite un ordin în 90 de zile pentru reglementări. Poate despre asta e vorba. Este aşa un ordin?
Mă interesează să îl arăt la cineva chiar la Universitate care folosesc win 2K şi office 2K şi nu admit nici o lucrare scrisă în altceva (nu vor sa evolueze tehnologic), de ex. win. vista (cum are tot omul) care are virgule la diacritice, nu sedile.

________________________________
De la: Varga Levente <vlzoltan la gmail.com>
Către: software-liber la googlegroups.com
Trimis: Marţi, 27 Ianuarie 2009 12:56:57
Subiect: [software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Este trecut în titlul mailului! :)
Legea nr. 183/2006

2009/1/27 Adrian C. <chiorescu la yahoo.com>

Nu ştiam că există chiar lege în domeniul ăsta.
Aţi putea să îmi spuneţi şi care e legea sau ordinul care spune că se folosesc virguliţe în loc de sedile ?