[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Ian 27 14:22:23 EET 2009

Salut,

În data de 27 ianuarie 2009, 13:07, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:
> din câte știam eu, ghrt s-a dezabonat pe bune de la listă, deci eu zic
> să nu mai lungim acest subiect.

N-ai ce să te stresezi, fiecare face ce-i mai bine pentru el. Dacă ghrt
a considerat să facă asta și n-a meritat să dea o motivație mai bună
decât o supărare ca-n grădiniță că n-a auzit ce a vrut să audă atunci
poate e mai bine așa. N-aș vrea ca de fiecare dată când cineva spune
ceva corect sau greșit să apară victime care se dezabonează ca mod
de protest, mai bine să vină cu argumente. Oricum, cine a sărit peste
rechin își va da seama și dacă e cazul va cere scuze sau se va
resemna. Eu personal am trecut foarte ușor peste acest incident.
Prefer să păstrăm discuții cu păreri libere și argumentate decât chestii
slabe și bătute-n cuie. Software liber nu poate exista fără o gândire
liberă.

Cât ține de subiect, trebuie digerat și ținut la vedere căci cel mai mult
vizează oamenii ce se angajează la stat prin știm noi ce tehnici de
examinare și interviuri. E clar că la stat e un loc călduț cu salar și
program fix, ideal pentru persoane care nu vor să se agite sau cel
puțin nu-și permit s-o facă. E crucial ca aceste organizații să fie la
zi cu standardele (utf-8 pe web) și la curent cu legile (vezi titlu).

Igor

--
:wq