[software-liber] Re: Legea nr. 183/2006

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Ian 27 14:56:24 EET 2009

În data de 27 ianuarie 2009, 13:42, Răzvan Sandu
<razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Bună ziua,
>
> Standardul *oficial* de tastatură românească, adoptat de organizația noastră
> de
> standardizare, ASRO (http://www.asro.ro), în comitetul CT210, este SR
> 13392:2004. Nu e nimic discutabil aici.

Ăla e aranjament de taste, aici e vorba de codare nu ?
Bănuiesc că pentru a se aplica în domeniul informatic notarii trebuie
să știe ce standard de codare a caracterelor trebuie sa folosească. De
aceea tot insist cu ISO-8859-16 ca fiind standardul cel mai recent
care reglementează caracterele limbii române în informatică. Nu știu
cum e cu Unicode, dar din câte-mi amintesc sunt niște probleme în
sensul că a fost lăsată limba Română la descrierea caracterelor ș și ț
cu sedilă, cred că și Răzvan își amintește treaba asta.