[software-liber] Re: senat.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Ian 27 17:12:49 EET 2009

2009/1/27 Catalin Nicolescu <catalin.nicolescu la gmail.com>

> Si-a pus cineva intrebarea, cati bani s-au "investit" in a face
> web-site-ul M$ only? :)

Cred ca intrebari de acest gen ne punem des toti :)
Daca am si sti de unde si cum sa primim raspunsurile :) Sunt convins ca se
pot afla multe cu cereri in baza legii transparentei,
(nu stiu ce numar are) dar nu avem atitudinea,  timpul si probabil interesul
de a lua cate un subiect si a-l cerceta.

Sunt multe si desi se aduna efectele lor, dar luate separat nici unul nu
pare asa de important cat sa ne permitem sa ne ocupam pe el.

Jani