[software-liber] Re: senat.ro

Mar Ian 27 17:40:27 EET 2009

Eu am o nedumerire. Cu ce se ocupă tic-lobby?
Se uită vreoun factor de decizie pe acolo? Sau prin factor de decizie
întelegem Microsoft Gold partner.
E doar ceartă între care e mai partener și care știe mai puține despre
standarde, care ce afaceri face și câți bani mai aruncă guvernul pe
fereastră în necunoștință de cauză.

Alex Szasz poate ne dă niște cifre dar am văzut recent parca la
nivelul UE Firefox e cel mai utilizat browser?
Mă înșel? Și chiar dacă nu ar fi așa accesul la informație nu trebuie
să fie condiționat de o companie, mai ales când informația e susținută
din bani publici.

--
Alin Rus