[software-liber] Re: senat.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Ian 27 17:53:16 EET 2009

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Alex Szasz poate ne dă niște cifre dar am văzut recent parca la
> nivelul UE Firefox e cel mai utilizat browser?

Nici pe departe, stirea este ca a trecut de 30% iar Internet Explorer a
scazut sub 60%:
http://www.xitimonitor.com/en-us/browsers-barometer/browsers-barometer-november-2008/index-1-2-3-153.html

> Mă înșel? Și chiar dacă nu ar fi așa accesul la informație nu trebuie
> să fie condiționat de o companie, mai ales când informația e susținută
> din bani publici.

Erau pe undeva si cifre din Romania dar erau foarte mult in tonul celor
europene, si unul din 3 romani foloseste tot Firefox, deci a ii
interzice accesul pe paginile uneui institurii publice ar trebui sa fie
ilegal.