[software-liber] Re: senat.ro

Mie Ian 28 11:22:35 EET 2009

Mie și problemele astea îmi suna ca o buna modalitate prin care statul
mai poate să arunce niște bani pe fereastră.

Să mă lămurească și pe mine un web developer, când faci un site așa-i
că e mai bine să il vadă mai multă lume?
Dacă nu intenționat de ce se pierd aproximativ 4 luni pentru
rezolvarea unei probleme, care dacă se respectau niste reguli de bun
simț (aka w3) nu trebuiau să apară. Am mai citit și eu câte un
tutorial pe net, o carte de web dev așa de cultură generală și chiar
se amintește de validare.

Acum o să vină să îmi zică cineva că nu știu eu de business, și
aplicații profesionale și suport și toata porcăria aia de 2 lei care
ți-o baga pe gât să justifice cum au prins proiectul.

Adică nu îmi poți spune că n-ai văzut alea 374 de erori la validare
http://validator.w3.org/check?uri=www.senat.ro&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

--
Alin Rus