[software-liber] Obiective

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Ian 28 11:23:22 EET 2009

Salut,

Discuția despre crearea unei asociații a rămas în pană ?
Nu-s atât de legat de existența unei asociații juridice, dar e nevoie
de ceva care să împingă lucrurile înainte, să se stabilească niște
obiective, măcar anual și să se urmărească îndeplinirea lor.

Un obiectiv major al grupului ar trebui să fie atragerea de
dezvoltatori români în software liber.
În loc de prezentări în licee și facultăți, aș prefera ca
studenții/elevii să poată colabora cu asociația în orele de practică
la crearea de software liber.
În Timișoara mi s-a oferit ocazia asta pe calea tmlug, dar mie mi se
pare că dacă nu există persoana juridică ești privit ca un
extraterestru sau mai rău ceva de umplutură.

Cu asociație sau nu, trasarea obiectivelor grupului pe anul ăsta și
punerea lor la loc de mare vedere ar trebui să fie o prioritate.