[software-liber] Re: Obiective

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Ian 28 11:29:26 EET 2009

Ceeee, discutii on-topic pe lista asta??? ;)

2009/1/28 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Salut,
>
> Discu╚Ťia despre crearea unei asocia╚Ťii a r─âmas ├«n pan─â ?
> Nu-s at├ót de legat de existen╚Ťa unei asocia╚Ťii juridice, dar e nevoie
> de ceva care să împingă lucrurile înainte, să se stabilească niște
> obiective, măcar anual și să se urmărească îndeplinirea lor.

De acord. De ex daca eram asociatie puteam da in judecata senatul pt website
:)

> Un obiectiv major al grupului ar trebui s─â fie atragerea de
> dezvoltatori români în software liber.

Un alt obiectiv major, e atragerea de utilizatori de swliber. Cu cat creste
baza de utilizatori,
cu atat creste 'awarenessul' si sansele ca unii sa devine dezvoltatori din
curiozitate.
Atragerea de dezvoltatori direct mi se pare mai grea ca in afara de
cool-factor nu are ceva motivant.
Pe cand daca apare nevoia de soft liber de la useri, apar si dezvoltatorii.

> ├Än loc de prezent─âri ├«n licee ╚Öi facult─â╚Ťi, a╚Ö prefera ca
> studen╚Ťii/elevii s─â poat─â colabora cu asocia╚Ťia ├«n orele de practic─â
> la crearea de software liber.

Devoltarea de soft e destul de informala, nu stiu cum ajuta aici o
asociatie.
Eventual daca profesorii refuza sa ia optiunea in considerare daca vine de
la persoane singure.

> În Timișoara mi s-a oferit ocazia asta pe calea tmlug, dar mie mi se
> pare că dacă nu există persoana juridică ești privit ca un
> extraterestru sau mai r─âu ceva de umplutur─â.
>
> Cu asocia╚Ťie sau nu, trasarea obiectivelor grupului pe anul ─âsta ╚Öi
> punerea lor la loc de mare vedere ar trebui s─â fie o prioritate.

Asa e.

Jani