[software-liber] Re: Obiective

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 28 11:31:26 EET 2009

În data de Mi, 28-01-2009 la 11:23 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> Salut,
>
> Discuția despre crearea unei asociații a rămas în pană ?
> Nu-s atât de legat de existența unei asociații juridice, dar e nevoie
> de ceva care să împingă lucrurile înainte, să se stabilească niște
> obiective, măcar anual și să se urmărească îndeplinirea lor.
>
> Un obiectiv major al grupului ar trebui să fie atragerea de
> dezvoltatori români în software liber.
> În loc de prezentări în licee și facultăți, aș prefera ca
> studenții/elevii să poată colabora cu asociația în orele de practică
> la crearea de software liber.
> [...]
Discuția a rămas puțin în aer.

Ca să concluzionez unde am rămas:

Din câte am înțeles am hotărât să facem o asociația. Asta deoarece nu
avem bani pentru o fundație.

Zilele acestea urmează să văd exact unde trebuie depuse actele și ce pot
face în Sighișoara și ce nu.

Rămâne să întocmim statutul organizației iar apoi să umblăm după diverse
aprobări.

Cam atât.

După ce avem asociația putem să vedem cum facem cu Fundația menită să
strângă fonduri pentru asociație.

Spor!
--
Adi Roiban