[software-liber] Re: Obiective

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 28 11:45:45 EET 2009

În data de Mi, 28-01-2009 la 11:29 +0200, Jani Monoses a scris:
> Ceeee, discutii on-topic pe lista asta??? ;)
>
> 2009/1/28 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>
>
>         Salut,
>
>         Discuția despre crearea unei asociații a rămas în pană ?
>         Nu-s atât de legat de existența unei asociații juridice, dar e
>         nevoie
>         de ceva care să împingă lucrurile înainte, să se stabilească
>         niște
>         obiective, măcar anual și să se urmărească îndeplinirea lor.
>
> De acord. De ex daca eram asociatie puteam da in judecata senatul pt
> website :)
Cred că și ca persoană fizică se poate face asta.
Ca asociația poate am fi avut bani să angajăm un avocat să facă asta.

Și eu consider că este important să avem un „user base” semnificativ.

Există mulți studenți ce fac programe pe Windows doar pentru că există
mai mulți utilizatorii ce pot folosii aplicațiilor lor ... iar cu în
Windows nu prea există cultura „free software” aplicațiilor lor sunt
„freeware”.

--
Adi Roiban