[software-liber] Re: senat.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Ian 28 11:51:52 EET 2009

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Mie și problemele astea îmi suna ca o buna modalitate prin care statul
> mai poate să arunce niște bani pe fereastră.

Pentru ca in mare masura asa si este

> Să mă lămurească și pe mine un web developer, când faci un site așa-i
> că e mai bine să il vadă mai multă lume?

Cind faci un site cel mai bine este ca cel care te-a platit pentru
activitate sa fie multumit.

> Dacă nu intenționat de ce se pierd aproximativ 4 luni pentru
> rezolvarea unei probleme, care dacă se respectau niste reguli de bun
> simț (aka w3) nu trebuiau să apară. Am mai citit și eu câte un
> tutorial pe net, o carte de web dev așa de cultură generală și chiar
> se amintește de validare.

Exista doua feluri de probleme: dezvoltatori incompetenti dar si clienti
incompetenti. Un site asa de "varza" provine de obicei de la o
cimbinatie a celor doua.

> Acum o să vină să îmi zică cineva că nu știu eu de business, și
> aplicații profesionale și suport și toata porcăria aia de 2 lei care
> ți-o baga pe gât să justifice cum au prins proiectul.

Eu cred ca e vorba de clientelism sau nepotism.