[software-liber] Re: Obiective

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Ian 28 12:28:08 EET 2009

În data de 28 ianuarie 2009, 11:31, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> În data de Mi, 28-01-2009 la 11:23 +0200, Alexandru Szasz a scris:

> Discuția a rămas puțin în aer.
>
> Ca să concluzionez unde am rămas:
>
> Din câte am înțeles am hotărât să facem o asociația. Asta deoarece nu
> avem bani pentru o fundație.
>
> Zilele acestea urmează să văd exact unde trebuie depuse actele și ce pot
> face în Sighișoara și ce nu.

La o asociație sunt membri fondatori care trebuie să semneze actul de
constituire. Trebuie discutat cu toată lumea interesată ca să nu fie
probleme. Cu cât sunt mai mulți mulțumiți, cu atât mai bine.

Legat de ce ziceam eu de obiective, ele trebuie să fie clare astfel
încât la sfârșitul anului să putem zice sigur dacă le-am îndeplinit
sau nu. Deci nu „promovat software liber". Deja văd un obiectiv în
înființarea asociației.

Adi, ia legătura în privat cu Goga Aurelian ca să vedeți despre ce e
vorba. Eu aș propune ca actele să fie semnate cu ocazia unui eveniment
unde sunt prezenți oameni din mai multe colțuri ale țării, poate
Flosscamp 2009.