[software-liber] Re: Obiective

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Ian 28 12:40:41 EET 2009

Jani Monoses wrote:
> Ceeee, discutii on-topic pe lista asta??? ;)
>
> 2009/1/28 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com <mailto:alexxed la gmail.com>>
>

>     Salut,
>
>     Discuția despre crearea unei asociații a rămas în pană ?
>     Nu-s atât de legat de existența unei asociații juridice, dar e nevoie
>     de ceva care să împingă lucrurile înainte, să se stabilească niște
>     obiective, măcar anual și să se urmărească îndeplinirea lor.
>

> De acord. De ex daca eram asociatie puteam da in judecata senatul pt
> website :)
>

>     Un obiectiv major al grupului ar trebui să fie atragerea de
> [...]

  Incet-incet se leaga lucrurile !

  Acesta este inca un caz marunt in care se poate implica organizarea
comunitatii, dar sunt si vor fi altele tot mai multe si mai importante
ca efect financiar si social . Este momentul prielnic in conjunctura
globala, uitati-va care e trendul si aici:
  http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=126&qs_stire_id=25795&qs_f_id=5

  Legat de problema gen "ou - gaina" in prioritatea
dezvoltator-utilizator, eu sunt clar de partea primilor . E mult mai
serios demersul de a promova OSS prin exemple de aplicatii ce rezolva
probleme concrete, intrun mod mai avantajos decat "celelalte" . Doar asa
va creste semnificativ numarul de utilizatori .

  Si daca ar fi sa definesc o caracteristica a acestei organizatii, as
vrea sa fie una PENTRU si nu una IMPOTRIVA . Oricat de critica ar fi
pozitia fata de anumite stari de lucruri, inainte de a le "desfiinta"
trebuie propusa, gasita si motivata alternativa, calea mai buna .

  Cine se ofera sa puna "sus" un proiect de statut, cu cateva idei
proprii sau preluat de undeva un model si adaptat ? Cei doritori sa
participe, sa poata face comentarii, adaugiri, taieri ! Canda acesta va
fi definitivat, prin corecturi si vot democratic, poate sa rezulte si
lista membrilor fondatori . Dupa aceea se poate trece la demersurile
oficiale de inregistrare .

  Ioan Fericel