[software-liber] Re: Obiective

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 28 13:52:51 EET 2009

În data de Mi, 28-01-2009 la 13:02 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> Acum hai să vedem cine nu stă în chirie și e dispus să dea un sediu
> social. Poate Goga explică și implicațiile ca să nu se sperie omul
> care dă sediul social.
Contract de comodat se poate face fără probleme pe locuința în care
 stau acum în Sighișoara.

Ar trebui să am un model de comodat, dar sunt bucuros să primesc un
modul nou de la Liviu :)

În rest mai pot umbla eu pe ici pe colo pentru a primii diverse aprobări
și să vad ce se poate face în Sighișoara și ce în Târgu-Mureș.

Ne trebuie aprobare de nume.

Asociația „Software liber” ar fi OK?
Un nume generic pe care să nu ne certăm foarte mult... că după aceea
avem plângeri din partea membrilor acestei liste :)

Spor

PS: mie mi-a plăcut cum a ieșit sigla și consider că a meritat să
așteptăm :)
--
Adi Roiban