[software-liber] Re: Obiective

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Ian 28 14:54:33 EET 2009

Adi Roiban wrote:
> În data de Mi, 28-01-2009 la 13:02 +0200, Alexandru Szasz a scris:

> Contract de comodat se poate face fără probleme pe locuința în care
>  stau acum în Sighișoara.
>
> Ar trebui să am un model de comodat, dar sunt bucuros să primesc un
> modul nou de la Liviu :)
>
> În rest mai pot umbla eu pe ici pe colo pentru a primii diverse aprobări
> și să vad ce se poate face în Sighișoara și ce în Târgu-Mureș.
>
> Ne trebuie aprobare de nume.
>
> Asociația „Software liber” ar fi OK?
> Un nume generic pe care să nu ne certăm foarte mult... că după aceea
> [...]

  De ce sa nu ramana numele de acum, adica GSL ?  Grupul inseamna tot o
asociere si, dupa parerea mea, denumirea aceasta ar avea un impact mai
mare decat "banala" asociatie . Cred ca nu-i obligatoriu pentru o forma
de organizare de tip asociatie sa poarte acest cuvant in denumire !
  Pentru mine, tot ce a facut pana acuma GSL inseamna cam ceea ce vrem
sa se faca si in continuare . Sper ca nu vreti sa despartiti lucrurile
ci doar sa se oficializeze unirea eforturilor incepute .

  Alte pareri !

Ioan Fericel