[software-liber] Re: Model Statut

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Ian 29 19:24:28 EET 2009

Constantinescu Nicolaie wrote:
> Cine doreste sa lucreze pe text, va pun la dispozitie o pagina de wiki
> pentru editare.
>
> Vezi: http://wiki.kosson.ro/index.php?title=Statut_GSL
>
> --
> Constantinescu Nicolaie
> Information Architect
> http://kosson.lx.ro
> http://www.kosson.ro

  Deocamdata n-am editat in fisier ci doar am notat cateva idei ce ar
trebui prinse in capitolul II, care este esenta a ceea ce vrem sa facem:

- Educare de masa in spiritul filozofiei GNU

- Teme si proiecte OSS pentru studenti din universitatile din tara, cu
aplicabilitate reala

- Promovare si consultanta OSS pentru mediul business

- Standarde deschise, participarea la votarea standardelor in domeniul
software.

- Interoperabilitate, promovarea initiativelor gen OASIS

- Lobby pentu OSS in administratie

- Implicarea in cadrul legislativ-executiv, in masurile luate asupra
domeniului sw (vot, consultare)

- Participarea la proiectele UE, chiar reprezentand Ro

- Fairplay si moderatie - nu se castiga prin jignirea adversarilor, nici
prin laude ! Nu se militeaza pentru soft gratis ci pentru soft deschis
si de calitate .

   . . .

  Fata de scopul declarat initial al GSL, a dori sa extindem sfera vi se
pare acceptabil si realizabil ?

Ioan Fericel