[software-liber] Fabricat in Romania - reluat

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Ian 29 20:16:53 EET 2009

Salut,

Pagina de pe softwareliber cu Fabricat în România, a cam eșuat, dar aș
vrea să reluăm ideea și să încercăm ca de data asta să afișăm o listă cu
persoanele ce au contribuit activ și susținut la dezvoltarea
software-ului liber în România.

Ideea este asemănătoare cu „hackers.sl.ro” dar aș vrea să fie ceva mai
simplu. Să fie un început în care să recunoaștem eforturile persoanelor.

Un fel de Hall of fame.

Ar trebui să conțină doar numele, adresa către pagina personală și o
scurtă descriere a activități lor.
În listă ar trebui trecute și persoanele ce nu mai sunt active dar au
contribuit substanțial.

Stas, crezi că ai putea face un formular de contact prin care să primim
propuneri și să votăm ?

Am tot auzit plângeri și inclusiv eu consider că în România softwareul
liber se mișcă mult prea încet.
Aș vrea ca prin această pagină să demonstrăm că nu este așa și că existe
persoane active.

Nu trebuie să fie ceva complicat. Și dacă facem propuneri pe listă e ok.

Eu încep cu o listă FOARTE subiectivă și incompletă. Vă rog să nu vă
supărați pe mine. Ordinea e aleatoare.
Dan Damian, Alex Szasz, Mișu, Mugurel, Jani, Lucian, Nicu, Doru Horișco,
Secărică (se putea fără :), Sorin (a făcut și lucruri bune :), Bogdan
Manolea.

Ce ziceți, merită să facem acest lucru?
--
Adi Roiban