[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Ian 29 21:46:28 EET 2009

Parerea mea e ca e bine sa avem un fel de director cu persoanele active
implicate *acum*, pentru a sti pe cine contactezi daca vrei sa incepi sa
activezi.

Ideea cu Hall of fame si recunoasterea meritelor mi se pare mai putin buna,
dar imi pot schimba parerea putin daca dati un link cu alte asemenea liste
din alte tari.

Mi-e teama sa nu incercam sa facem ceva defensiv si sa adunam dovezi in loc
doar sa ne punem pe treaba si sa lasam sa vorbeasca softul facut si promovat
prin valoarea lui. Daca este.

Mi se pare arheologie de tipul 'pai vedeti ca si noi avem un laureat
Nobel!!', sau 'da Nadia Comaneci a luat 5 de 10' etc.

E bine sa stie persoanele ca sunt apreciate dar nu cred ca are sens sa facem
lista cu toate proiectele obscure de pe sf.net la care au contribuit
persoane locale.

Stiu ca vedeam liste similare pe wikiuri si pe lug.ro cu FOSS Romanesc, si
sincer doar de 2-3 din proiecte auzisem sau pareau cat de cat valabile
dintr-o lista cu peste 20.

As pune cei care au particpat recent in summer of coduri, sau au ceva soft
ce il vezi pe situri *din afara* .