[software-liber] Re: Model Statut

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Joi Ian 29 22:01:11 EET 2009

Salut,

As mai adauga la "- Teme si proiecte OSS pentru studenti din universitatile
din tara, cu aplicabilitate reala"

- Teme si proiecte OSS pentru studenti/elevii din universitatile/scolile din
tara, cu aplicabilitate reala

Lucian,

În data de 29 ianuarie 2009, 19:24, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> a
scris:

>  Deocamdata n-am editat in fisier ci doar am notat cateva idei ce ar trebui
> prinse in capitolul II, care este esenta a ceea ce vrem sa facem:
>
> - Educare de masa in spiritul filozofiei GNU
>
> - Teme si proiecte OSS pentru studenti din universitatile din tara, cu
> aplicabilitate reala
>
> - Promovare si consultanta OSS pentru mediul business
>
> - Standarde deschise, participarea la votarea standardelor in domeniul
> software.
>
> - Interoperabilitate, promovarea initiativelor gen OASIS
>
> - Lobby pentu OSS in administratie

> [...]

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602