[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Joi Ian 29 22:13:56 EET 2009

Ca sa nu mai pui la socoteala ca hackers.sl.ro suna LAME. Se cade
intr-o atitudine "1337", si o sa ajunga grupul sa fie asociat cu
termenul care este mai larg raspandit in cultura populara.

Nu are rost sa duplicam efortul, exista pe wiki-ul lug.ro o cotarca de
proiecte, mai stiti, mai adaugati si puneti eventual un link pe site.
Vreti sa apreciati efortul cuiva faceti o pagina, dar nu cred ca e
relevant stiu multa lume care contribuie fara sa aiba un site.

Mie personal nu imi surade ideea, cum zice Jani, persoane de contact,
am vazut si pe lista debian-i18n parca un tip care nu stia cum ar
putea trece pe Debian si era din Cluj, cauta pe cineva sa il ajute,
aici ar fi utila o astfel de lista

My .02$

Spor

--