[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Ian 29 22:34:00 EET 2009

În data de Jo, 29-01-2009 la 22:13 +0200, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> Ca sa nu mai pui la socoteala ca hackers.sl.ro suna LAME. Se cade
> intr-o atitudine "1337", si o sa ajunga grupul sa fie asociat cu
> termenul care este mai larg raspandit in cultura populara.
De acord la faza cu hackers.sl.ro
Site-ul acela trebuie sa aiba uz inten:)

> Nu are rost sa duplicam efortul, exista pe wiki-ul lug.ro o cotarca de
> proiecte, mai stiti, mai adaugati si puneti eventual un link pe site.
> Vreti sa apreciati efortul cuiva faceti o pagina, dar nu cred ca e
> relevant stiu multa lume care contribuie fara sa aiba un site.
Ideea e de a recunoaște, a aprecia efortul unor persoane.

Nu înțeleg ce vrei să zici prin „face-ți o pagină”.

Tocmai pentru că sunt multe persoane ce contribuie, fără a se știi de
ele, ar trebui să facem cunoscut acest lucru.

Am primit multe plângeri cum că în România persoanele nu sunt interesate
și nu contribuie la software-ul liber.
Dacă se află că există multe alte persoane ce contribuie la software
liber

--
Adi Roiban