[software-liber] Re: Obiective

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Ian 30 03:15:39 EET 2009

2009/1/29 oprea lucian <oprea.luci la gmail.com>:
> Salut,
>
> Subscriu pentru Grupul pentru Software Liber - GSL.

O întrebare legată de fqn. Dacă vom apărea în
presă atunci se va scrie despre:

Asociația „Grupul pentru Software Liber"

iar combinația de „asociația grupul" nu prea pușcă.
În schimb Asociața „Software Liber" nu conține acea
redundanță în termeni. Cândva eram mici și formam
un grup, acum am crescut mari și am devenit asociație.
Ori una, ori alta, nu ambele (la cravată cu adidași?).

> Lucian,
>

> În data de 29 ianuarie 2009, 08:20, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a
> scris:

> --
> Lucian Oprea
> Telefon: 0745 592602