[software-liber] Fabricat in Romania - reluat

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 30 05:37:25 EET 2009

On Thu, 2009-01-29 at 20:16 +0200, Adi Roiban wrote:
> Salut,
>
> Pagina de pe softwareliber cu Fabricat în România, a cam eșuat, dar aș
> vrea să reluăm ideea și să încercăm ca de data asta să afișăm o listă cu
> persoanele ce au contribuit activ și susținut la dezvoltarea
> software-ului liber în România.
>
> Ideea este asemănătoare cu „hackers.sl.ro” dar aș vrea să fie ceva mai
> simplu. Să fie un început în care să recunoaștem eforturile persoanelor.
>
> Un fel de Hall of fame.

Eu nu as zice hop pana nu a-s sari...

> Ar trebui să conțină doar numele, adresa către pagina personală și o
> scurtă descriere a activități lor.
> În listă ar trebui trecute și persoanele ce nu mai sunt active dar au
> contribuit substanțial.
>
> Stas, crezi că ai putea face un formular de contact prin care să primim
> propuneri și să votăm ?

Dap.

> Am tot auzit plângeri și inclusiv eu consider că în România softwareul
> liber se mișcă mult prea încet.
> Aș vrea ca prin această pagină să demonstrăm că nu este așa și că existe
> persoane active.

Si eu am auzit plangeri, insa cu aia se incheie totul. Eu stiu, tu stii,
mai sunt ceva membri care stiu ca nu e cum zic unii toata treaba. Acuma
nu o sa caut sa fiu bagat in seama, fiecare cu fix-ul lui. :(

> Nu trebuie să fie ceva complicat. Și dacă facem propuneri pe listă e ok.
>
> Eu încep cu o listă FOARTE subiectivă și incompletă. Vă rog să nu vă
> supărați pe mine. Ordinea e aleatoare.
> Dan Damian, Alex Szasz, Mișu, Mugurel, Jani, Lucian, Nicu, Doru Horișco,
> Secărică (se putea fără :), Sorin (a făcut și lucruri bune :), Bogdan
> Manolea.

Daca lista nu e inchisa, da :)

--
() Campania Panglicii în ASCII