[software-liber] Re: Obiective

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Ian 30 10:53:00 EET 2009

Igor Stirbu wrote:

> O întrebare legată de fqn. Dacă vom apărea în
> presă atunci se va scrie despre:
>
> Asociația „Grupul pentru Software Liber"
>
> iar combinația de „asociația grupul" nu prea pușcă.
> În schimb Asociața „Software Liber" nu conține acea
> redundanță în termeni. Cândva eram mici și formam
> un grup, acum am crescut mari și am devenit asociație.
> Ori una, ori alta, nu ambele (la cravată cu adidași?).

  Nu !  In presa se va scrie despre "Grupul pentru Software Liber" ! Nu
este musai sa se foloseasca cuvantul asociatie in titulatura. Si, dupa
parerea mea , chiar in locul cuvantului grup ar suna mult mai slab.
Trebuie insistat sa se scrie asa; "asociatia" este doar forma de
organizare oficiala din spatele denumirii . Cel ce scrie, n-are decat sa
si "descrie" ce este GSL: o "asociatie" inregistrata cu nr ... la ... cu
scopul ... Toate astea vor fi scrise frumos si pe pagina ... grupului,
era sa zic asociatiei !

  Eu n-as crede ca exista o subordonare intre conceptele grup si
asociatie, ci sunt oarecum la acelasi nivel . Grupul inspira mai multa
forta, nu (doar) in sens negativ ! Asociatia reprezinta la fel:
"interesele" comune ale membrilor .

Ioan Fericel