[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Ian 30 14:54:39 EET 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Eu nu as zice hop pana nu a-s sari...

> Dap.

> Si eu am auzit plangeri, insa cu aia se incheie totul. Eu stiu, tu stii,
> mai sunt ceva membri care stiu ca nu e cum zic unii toata treaba. Acuma
> nu o sa caut sa fiu bagat in seama, fiecare cu fix-ul lui. :(

> Daca lista nu e inchisa, da :)

  Eu v-as propune un pic mai mult, o mica (re)organizare a site-ului:

- categorie separata cu starea asociatiei: statut, membri, sponsori,
anunturi, actiuni in derulare, hotarari, dari de seama etc

- prezentare oss: istoric, link-uri catre prezentari si articole
interesante, licente, noutati, un subcapitol cu participare romaneasca
cu link-uri catre proiecte, articole, blog-uri, comunitati, cazuri de
succes cat si de insucces! - aici ar fi poate si locul pentru FIR.

- proiecte proprii pe categorii: promovare, educatie, traduceri,
standardizare, UE, guvernare-administratie, afaceri ...

- o lista (top) cu aplicatii oss pe categorii ?

- ce nu-mi aduc aminte, dar stiti voi!

Ioan Fericel