[software-liber] Re: Fabricat in Romania - reluat

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 30 15:01:42 EET 2009

On Fri, 2009-01-30 at 14:54 +0200, Ioan Fericel wrote:

> [...]
>
> - categorie separata cu starea asociatiei: statut, membri, sponsori,
> anunturi, actiuni in derulare, hotarari, dari de seama etc
>
> - prezentare oss: istoric, link-uri catre prezentari si articole
> interesante, licente, noutati, un subcapitol cu participare romaneasca
> cu link-uri catre proiecte, articole, blog-uri, comunitati, cazuri de
> succes cat si de insucces! - aici ar fi poate si locul pentru FIR.
>
> - proiecte proprii pe categorii: promovare, educatie, traduceri,
> standardizare, UE, guvernare-administratie, afaceri ...
>
> - o lista (top) cu aplicatii oss pe categorii ?

Oare spre asta trebuie sa tindem?

Eu propun! Ca, daca si mergem pe o astfel de schema, sa fie inregistrat
domeniul softwareliber.org.ro, si acolo sa se creeze tot "bullshit-ul"
asta corporate... :(

Grupul pentru software liber, sa ramana grupul pentru softwareliber, iar
daca i se mai acorda un nume secundar (asociatia sl sau ce-o mai fi),
aia sa fie alta mancare.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/